7 de març del 2008

La casa on vull viure


Els divendres em perdo per la immensitat de la xarxa, faig te, miro revistes, llegeixo diaris, escolto música, desconnecto, netejo, respiro. M'agradaria viure en una casa "de debò", amb una gran taula de fusta per convidar-hi a tothom. La foto l'he feta a un flash d'internet, si a algú li interessa el link, es tracta de The House at Hautefage. A vegades penso que el que vull és això, muntar un cafè, o una casa rural, o un B&B, o, per què no, una llibreria. No vull pas convèncer a la gent de quins llibres val la pena que apareguin als diaris. En fi. El meravellós món de la meva insatisfacció laboral constant, que ja comença a ser una mica avorrida.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Una casa molt bonica, a prop dels castells de Dordogne.
No t'agrada el Centre Pompidou?. És només curiositat... no l'he vist a la llista de links...

núria alemany ha dit...

M'encanta el Pompidou, però no hi ha cap link de París a la meva llista. De fet, tant del Pompidou com del Louvre (al d'Orsay no, tot i que també m'agrada moltíssim)n'era sòcia quan vivia allà. Me'ls sé bastant de memòria i recomano a tots la biblioteca del Pompidou.