25 d’agost del 2008

Els olímpics

S'han acabat els olímpics i s'han acabat les vacances. Aquest hauria de ser un post positiu i ple de bons propòsits. Vull fer més fotos, aconseguir una càmera reflex, atrevir-me a muntar la meva pròpia empresa.

Són idees que potser no portaré mai a terme, però que ara, a dia zero de la nova temporada, no em deixen dormir.

M'encanta llegir i m'apassionen els llibres, fins i tot com a objectes, però alguna cosa grinyola quan sóc incapaç de trobar un bon motiu per aixecar-me demà.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ni tan sols veure'm a jo?? Mon Dieu, c'est graveeee!! :)
Bon, bon, petite...i si fas proves? Com a entrenament. Pensa en l'armonia de l'equip de na Gemma Mengual i cia. i inspira't...

Anònim ha dit...

Un bon motiu? En aquestes époques el meu motiu immediat es limita a un tall de meló en dejú, unes Núria integrals, un tros de xocolata 70% i tè Lady Gray. Hmmm...