15 de maig de 2008

Impotència

M'han robat el bolso dinant i ni me n'he adonat. Comparat amb el que passa a Birmània o a la Xina, no és cap tragèdia. He fet la denúncia. He fet l'inventari. Un bolso que em va regalar el Sergi per Reis l'any passat, unes ulleres de sol regal dels meus pares no fa ni un mes pel meu aniversari, la cartera (una mica velleta, però que m'estimava molt), el clauer de l'elefant que em va regalar la Laia, el moneder japonès que vam comprar un dia que estàvem contentes, colònia en un pot Muji, l'abonament mensual del metro que he tret aquest matí, aquella llibreta que vam comprar al MACBA un diumenge que feia sol abans de fer l'aperitiu: anotacions dels llibres que vull llegir, dels Cd's, dels noms xinesos dels tes que més m'agraden, de petites coses. Els sms del mòbil (2 mòbils) i els números de telèfon dels amics, les claus de casa, del candau de la bici i de la guixeta de ioga, la recepta de les pastilles de ferro. M'han robat tot un "jo" condensat en un bolso. I ara em sento vulnerable.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Guapa! quin greu!! pensa que només son coses. COSES... tú segueixes tota sencera i estupenda i segur que a partir d'ara aniràs més en comte quan vagis por ahí!!!
Molts anims!!! Mil petons
c

núria ha dit...

M'ha passat al restaurant francès, no m'ho puc creure encara. Ràbia + impotència + ganes de plorar --finalment he plorat, just abans d'anar a la comissaria--. Ja ho sé, són coses, i me n'he de saber desprendre, però em sento violada en la meva intimitat. Gràcies pels ànims, guapa! Petó gegant. per cert, feu-me mail amb els números de mòbil (ara SÍ que estic desconnectada).

La de la cadira de l'esquerra ha dit...

I si penses que et pots reinventar (recordant allò important, el que queda) i posant-hi tot allò nou que no hi cabia? Com sempre, una crisi=una oportunitat.

estrive ha dit...

Aixxx... perdre quasi totes les coses que dius sap molt greu... en canvi perdre'n d'altres (poques) potser es una oportunitat per descobrir-ne de noves.
Si no saps quin tè comprar, proba el tè "earl grey sabor rus" del sans & sans :-P.
Anims!

núria ha dit...

Gràcies a tots pels ànims!!

Anònim ha dit...

és un molt bon inventari, pensa que si l'has tingut el tornaràs a tenir, amb el temps, potser no aquest, però un de molt semblant...

lorian