4 de novembre de 2007

'Página 2'



Anava fer un comentari sobre aquest programa, però ha estat censurat. Només recordar que, fa molts anys, quan encara no deuria anar ni a la universitat, feien un programa cultural, Stromboli, que em sembla que presentava la Maria de la Pau Janer, que estava molt bé (tot i que ella no és gens sant de la meva devoció, ni com a escriptora, ni com a periodista, ni molt menys com a personatge). El recordo vagament, i potser només el vaig veure una vegada, però m'ha vingut al cap una emissió dedicada monogràficament a Bohumil Hrabal (que aleshores encara estava viu). Per a mi aquell programa va ser tota una revelació, gràcies a aquest Stromboli vaig conèixer l'obra del txec (i me'n vaig fer fan). Llanço una única pergunta a l'aire, i espero que no ofengui a ningú: ens ha ensenyat res que desconeixéssim, el programa d'avui? Ens ha obert cap porta? Hi ha algú "allà fora" que pensi que encara val la pena explicar literatura, art, cinema, etc, més enllà de campanyes de màqrqueting i llistes de bestsellers? Per favor, doneu-li un programa!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Doneu-li un programa a qui?????!!!!!
Estic encantada que estiguis tan prolífica al blog.!!!! Escolta. La Thaïs està a Madrid tota la setmana i jo estic amb un refredat de la hostia... així que proposo soparet la setmana que ve?
muah!
clara

núria ha dit...

A algú que entengui que la televisió pública ha de ser un servei públic, de qualitat, i que no pot anar buscant audiències (que, per cert, mai no pujaran amb programes sobre llibres, suguin del tipus que siguin, així que, posats a fer, fem-ho bé!).

Perfecte sopar.

Petó